Raego na večeři :D (Online report)

06.05.2014 17:19

Raego včera zveřejnil status "Tak jsme s kamosem šli na večeři do nějaký hospody. Vlezem dovnitř a ona obsluha nahoře bez. Náhodně tu hraje policajt z beverly hills. Je to poprvé, co vidím jak celá restaurace neslintá nad jídlem."..

Hned na to přidal komentář "Online report  :D"..a už se to rozjíždělo :D 

Chvilinku po té, co mu tam fanoušci začali psát kam to chodí a podobně :D zveřejnil "Teď mi s úsměvem prodala druhou kolu. Abych nebyl za prase, furt čumím do lístku. Říká mi: ten lístek bude mít za chvíli díru, jak na nej furt koukáte. Odpovídám: na díry jsou tu jiný lidi. Třeba instalateri." 

Po tomto komentáři..nás informovalValis pije 7up a nestydí se koukat." a V televizi jsou závody kajaku."

A co ho velice pobavilo :D.."Ten pan co pracuje na notebooku se serfuje na seznamce. Docela ironie. Valis si fotí jeho plochu. Když viděl blesk, pře klik na seznam :D:D:D" ...což mě taky velmi pobavilo..je vidět, že si prostě zabavu umějí najít :D

A samozřejmě se nám musel pochlubit jídlem co dostal Valis :D s komentářem "Valis dostal polévku."

Po chvilce přemlouváni, ať nám jako špeh vyfotí tu obsluhu přidal komentář  " Při snaze vyfotit obsluhu jsme rozlili kolu. Vypadáme jako nadrzenci." 

Hned na to přidal fotku :D, protože se jim to konečně povedlo :D

Ihned po této fotce nás Ray nezapomněl informovat, že "Mám za sebou 4 lehké koly." a " Můj močový měchýř na to reaguje." 

Samozřejmě nezapoměl přidat fotku z WC s popiskem " Na toaletě není výhled."

Po 4 kolách a nucenému koukání na ženy mu konečně přinesli jídlo..samo sebou se nám pochlubyl :D "Jídlo mi donesl číšník, asi měl dojem, ze nepotrebuju patou nohu od stolu. Proto neposlal chodíci prsa."

Neodpustil si komentářJidlo je chutné." ...:D
Po chvíli přidal  "
 V televizi bezi závody konu. Obsluhují nás kozy a kuře mam na talíři. A u baru steka pes. Čekám kdo první z hostů se zvedne a zazpívá old mc donald had a farm. Ija ija ou." ..který zřejmě pobavil nejen mě :D

Po pár minutách neaktivity nám oznámil, že dojedl a doložil to fotkou :D s popiskem "Jídlo bylo skvěle."

Nemohl si odpustit Tlacenka stojí 35,-. Valis slevu nedostal."

A konečná večera :DD....Ray přidal další koment :D "A bomba na závěr. Měl jsem pocit, ze ta jediná žena, která sedí před nama s tema kudrnaryma vlasama je stejně stydliva jako my. Vyklubal se z ni fousaty richard. Konečná :D:D"

Pak nám oznámil, že platí s poznámkouPlatíme. Účet není mastny. Je papírový. a také nám ukázal multifunkční peneženku Valise :D a přidal Upozorňuji, ze Valisovo písmo neopisuje jeho charakter."

Po odchodu nás Raego ještě neopustil a informoval  "Odešli jsme. Valis byl rozhořčen a nechal tam omylem svůj kufřík. Já ho podeziram, ze to udělaľ, protože mu chyběli cecky."

a přiložil fotku


 

Odkaz na celý příspěvek : www.facebook.com/raego.ksandykid/posts/10152367699244410?comment_id=10152367739094410¬if_t=like